Wednesday, September 9, 2009

Mind Power...


Rutin aku setiap pagi sebelum mandi.. aku akan senyum depan cermin.. bukan sebab aku gila...tapi aku imagine aku melihat orang lain senyum kat aku ... agar hari nie aku lalui dengan senyuman.....walau macamana teruk sekalipun aku tau aku akan survive!!

..walaupon tiada yang memotivasikan diri kita kita perlu ada inisiatif untuk memotivasikan diri sendiri... aku percaya all in the state of mind......mind is power!


My best friend and english tutor Mike always emphasized on Power of Mind. Anything you want to achieve or to make happen, begin in your mind. From there, your desire must betranslated in to action. Action means really doing it, doing it and re-doing it. Dont let people, friends stop you from achieving what you really want to achieve.


Never give up!..

menjadi manusia tanpa dibebani masalah bukan lah kehidupan namanya.. kekuatan minda untuk mengawal emosi amat penting dala mencapai impian.

Apa pun kawan, jangan lupa pada Maha Pencipta pohon diberi kuatan hati dan fikiran disamping azam unutk menjadi insan yang lebih baik..

Insyaallah

No comments:

My book's wishlist

  • Embrace The Struggle - Zig Ziglar